smsانگلیسی با معنای فارسی
انجمن علمی زبان انگلیسی مدرسه راهنمایی تیزهوشان شهید بهشتی بروجرد

Without humor, life sucks
Without Love, Life seems hopeless.
But without a friend like you,
life is nearly impossible

 

بدون شوخی زندگی (بی محتواست).بدون عشق زندگی بی روح است.اما بدون دوستی مثل تو، زندگی تقریبا غیر ممکنه.

 

A successful man is one who makes more money
than his wife can spend

.

مرد موفق کسیست که درآمدش از مخارج زنش بیشتر است.

 

I believe in Angels, the ones that Heaven sends.
Each day I tell those Angels,
you are my best of friends. Friendships multiply joys and divide grief

.

من به فرشته ها اعتقاد دارم ،اونایی که از بهشت می یان.هر روز من به این فرشته ها می گم:شما بهترین دوست من هستید،دوستی شادیها رو ضرب و غمهارو تقسیم می کنه.

 

God made man and then rested.
God made women and then no one rested

 

خدا ابتدا مرد را آفرید و سپس استراحت کرد،خدا زن را که آفرید هیچ کس رنگ آسایش ندید.

 

Always draw a circle around the ones you love,
never draw a heart because hearts can be broken,
but circles are never ending

.

همیشه دور اونایی که دوستشون داری یه دایره بکش،هرگز دورشون قلب نکش،چون قلب می تونه بشکنه،ولی دایره هرگز انتها نداره.

 

Memories last forever, they simply never die,
true friends stay together - they NEVER say good-bye

.

خاطرات همیشه باقی می مونه،هرگز از بین نمی ره.دوستای همیشه با هم هستن،هیچ وقت با هم خداحافظی نمی کنند

 

I heard someone whisper your name,
but when I turned around to see who it was,
I notice I was alone,
then I realize it was my heart
telling me that I miss you

.

من شنیدم کسی اسم تو رو زمزمه کرد،ولی وقتی اطرافو نگاه کردم کسی رو ندیدم،بعد فهمیدم اون صدای قلبم بود که گفت دلم برات تنگ شده

 

A Friendship is Sweet when its NEW..
Its Sweeter when its TRUE
But Its Sweetest when the friend is like U

.

دوستی شیرینه وقتیکه جدید باشه،اون شیرینتر می شه اگه دوستی واقعی باشه،ولی شیرینتر از همه اینه که اون دوستی مثل شما باشه.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط